Beleidspagina
Verzenden en retourneren
Op onze ‘Verzenden en retourneren’ pagina vindt u informatie over het verzenden en retourneren van producten, inclusief de voorwaarden, het retourformulier en de procedure voor het terugsturen van artikelen.
Welke bezorgopties bieden jullie aan?
Pakketten worden duurzaam geleverd via PostNL. Samen streven wij ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Dit is vaak al binnen 1 werkdag. Voor 21:00 uur besteld? Dezelfde werkdag verzonden, levering uit eigen voorraad.
U kunt naast uw thuisadres er ook voor kiezen om uw pakket bij een PostNL-punt te laten bezorgen om deze hier volgens op te halen. Zo hoeft u niet meer thuis te zijn om uw pakket in ontvangst te nemen. Woont u buiten Nederland of België? Neem dan contact op met onze klantenservice voor advies over de bezorgopties.
Ik ben niet thuis als de pakketbezorger langs komt, wat nu?
Geen zorgen. Uw pakket wordt bij de buren of bij een post-punt bij u in de buurt afgeleverd waar u deze op kunt halen. U wordt hierover altijd op de hoogte gesteld door PostNL per mail of via een niet-thuis briefje.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten die in rekening worden gebracht worden weergegeven bij het afrekenproces. De verzendkosten binnen Nederland bedragen €5,95, de verzendkosten voor zendingen naar België bedragen €8,95. Bestellingen boven de €100,- worden gratis geleverd.
Kan ik voor een bezorging een tijdvak kiezen?
Bij verzendingen met PostNL kunt u via uw track & trace code uw bezorgtijd aanpassen en dus zelf een tijdvak kiezen.
Hoe kan ik een product retourneren?
Vul het online retourformulier in of neem contact op met onze klantenservice. Stuur uw retourformulier digitaal door naar info@houtkachelventilators.nl en voeg deze (ingevuld) toe aan uw retourzending. Klik hier voor het retourformulier. Retourkosten worden niet vergoedt, retours dienen aantoonbaar teruggestuurd te worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade of vermissingen tijdens transport. Overweeg een verzendoptie met een verzekering.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Binnen 30 dagen na aankoop kunt u zonder opgaaf van reden uw product(en) terugsturen. U kunt met het retourformulier laten weten dat u afziet van de koop. Zodra we dit formulier hebben ontvangen heeft u nog 14 dagen de tijd om het product aantoonbaar terug te sturen. Defecten door oververhitting vallen niet onder de garantie, kijk daarom goed op de verpakking en meegeleverde thermometer wat de toegestane en huidige temperatuur is. Producten met gebruikssporen of opzettelijke schade hebben kunnen worden geweigerd. Twijfelt u of u het product retour mag sturen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder. Alleen ongebruikte artikelen die zich in dezelfde staat bevinden als waarin u deze hebt ontvangen komen in aanmerking voor een retour. Het artikel dient in de originele verpakking te worden geretourneerd. Artikelen die zich niet in hun oorspronkelijke staat bevinden, beschadigd zijn of waarvan onderdelen ontbreken en waarbij dit niet aan ons te wijten is kunnen worden geweigerd. Cadeaubonnen kunnen niet worden geretourneerd.
Hoelang duurt het voordat het aankoopbedrag is teruggestort?
Na ontvangst en inspectie van uw retourzending sturen wij u een e-mail en ontvangstbevestiging. Wij doen er alles aan om uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terug te storten: gemiddeld binnen twee werkdagen en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding van de koop.
Kan ik mijn product retourneren na het retourtermijn?
Na het retourtermijn is retourneren niet meer mogelijk. Bent u toch niet (meer) tevreden over uw aankoop? Neem dan contact op met onze klantenservice, we zullen er samen uitkomen.
Ik heb een foutief of missend product ontvangen, wat moet ik doen?
Wat vervelend dat u een ander artikel dan besteld hebt ontvangen of dat er iets mist, dit willen we zo snel mogelijk oplossen. Vul het online retourformulier in, hierin kunt u aangeven dat u een verkeerd product heeft ontvangen en graag het correcte product wilt ontvangen. Er worden geen retourkosten in rekening gebracht voor een retouraanvraag van een bestelling die incorrect geleverd is. We sturen met spoed het correcte product naar u toe!